RSS

5 ciekawych funkcji programu magazynowego

Przedsiębiorstwa produkcyjne bądź prowadzące sprzedaż muszą mieć dobrze zorganizowany magazyn. Muszą monitorować liczbę produktów…

Czym kierować się przy wyborze producenta…

Na polskim rynku reklamowym istnieje wielu oferentów gadżetów reklamowych. Są wśród nich zarówno producenci,…

Arabeska w kuchni – jak wykorzystać?…

Płytki ceramiczne mogą być w wielu kształtach i wcale nie musimy się ograniczać do…

Ponadczasowe modele wózków Bebetto

Bebetto jest marką, którą od wielu lat znają polscy rodzice. Producent wypuścił na rynek…

«
»

Czym kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych?

Na polskim rynku reklamowym istnieje wielu oferentów gadżetów reklamowych. Są wśród nich zarówno producenci, jak i pośrednicy oraz dystrybutorzy. Im dłuższy łańcuch dostaw, czyli im większa liczba pośredników sprzedaży, tym cena końcowa produktu jest wyższa. W związku z tym, jeżeli istnieje tylko taka możliwość, warto korzystać bezpośrednio z oferty producentów.

Jak zatem wybrać odpowiedniego producenta? Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych. Zapraszamy do lektury.

Minimalna liczba zamówienia

To, co najczęściej dyskwalifikuje z możliwości skorzystania z bezpośredniej oferty producentów, to liczba zamawianych sztuk. Większość producentów ogranicza się wyłącznie do realizacji zamówień hurtowych. Bardzo rzadko zdarza się, aby któryś z producentów umożliwiał zamówienia hurtowe od 100 sztuk, albo podejmował się zlecenia na jedną sztukę.

W tym przypadku, w zależności od planowanej wielkości zamówienia, warto w pierwszej kolejności o to zapytać, jeszcze przed składaniem oficjalnej prośby o wycenę.

Termin realizacji

Powszechną praktyką stosowaną przez producentów gadżetów reklamowych jest niechętne określanie dokładnego terminu dostawy zamówienia i branie za niego odpowiedzialności. Trend ten nasilił się w czasie epidemii koronawirusa. Większość producentów, ze względu na możliwość wystąpienia niedoborów kadrowych lub trudność w dostępie do materiałów, zastrzega sobie w umowach możliwość znacznego przekroczenia terminu, i to bez możliwości dochodzenia jakiegokolwiek odszkodowania za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia.

Warto więc decydować się na tych producentów, którzy gwarantują dotrzymanie terminu i jednocześnie są w stanie ponieść finansową odpowiedzialność za opóźnienie w realizacji zamówienia.

Stosowane materiały

„Tanio, nie znaczy dobrze”. Wie o tym każdy, kto chciał w przeszłości przyoszczędzić i w konsekwencji wydał dwa razy więcej niż powinien, bowiem taniość zwykle nie idzie w parze z jakością. W przypadku szytych gadżetów reklamowych, jak np. worki na plecy czy torby materiałowe, ogromne znaczenie ma materiał z którego zostaną wykonane. Tańszy materiał to automatycznie niższa gramatura, a to zaś przekłada się na niższą trwałość.

W przypadku otrzymania wyceny, warto sprawdzić, czy producent precyzyjnie wskazał materiał z którego zostanie wykonane zamówienie. Zwykle liczba sztuk, termin realizacji i użyty materiał stanowią trzy najważniejsze czynniki wpływające na finalną cenę produktu.

Polecany producent gadżetów reklamowych

Czy można wskazać producenta, do którego warto zwrócić się z prośbą o wycenę i w konsekwencji zlecić realizację gadżetów reklamowych? Tak, jednym z tych producentów gadżetów reklamowych, którzy:

  • realizują zamówienia od 1 sztuki (a hurtowe od 100 sztuk),
  • wskazują wiążący termin realizacji zamówienia oraz
  • rzetelnie określają użyty materiał i źródło jego pochodzenia,

jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO.

WSS PANATO to polska szwalnia specjalizująca się w produkcji personalizowanych toreb, worków, plecaków i akcesoriów reklamowych z nadrukiem. Istnieje na rynku producentów gadżetów reklamowych nieprzerwanie od 2012 roku, realizując zamówienia zarówno dla klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, organizacji trzeciego sektora oraz instytucji finansowanych ze środków publicznych, tak z Polski, jak i z zagranicy.

PANATO to również przedsiębiorstwo społeczne, tworzące miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami, jak również organizacja, która w swoim działaniu kieruje się ideą zero waste.

Z producentem gadżetów reklamowych PANATO można skontaktować się:

  • za pomocą telefonu: +48 604 223 167
  • wysyłając wiadomość na adres e-mail: zamowienia@panato.org
  • poprzez formularz kontaktowy na stronie: www: https://panato.org
  • osobiście: ul. Jedności Narodowej 68A, 50-258 Wrocław

Artykuł partnera

Polecane

Popularne

Serwisy

MCportal