RSS

Rowery miejskie Warszawa: Praktyczny i ekologiczny…

Warszawa, stolica Polski, oferuje swoim mieszkańcom i turystom wygodny i ekologiczny sposób poruszania się…

Co warto wiedzieć o ugodach frankowych?

Problemy z kredytem we frankach ciągną się od lat. Nieuczciwe i bardzo krzywdzące dla…

Petsitters - zawsze zaopiekujemy się zwierzakiem…

Wielokrotnie zastanawiałeś się, komu powierzyć kota lub psa, jeśli musisz dokądś wyjechać. Nie jest…

Kolczyki dla dziewczynki ze złota lub…

Kolczyki to jeden z najpopularniejszych dodatków, którym ozdabiamy swoje ciało. Są one jednak nie…

«
»

Czym kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych?

  • Napisany przez:

Na polskim rynku reklamowym istnieje wielu oferentów gadżetów reklamowych. Są wśród nich zarówno producenci, jak i pośrednicy oraz dystrybutorzy. Im dłuższy łańcuch dostaw, czyli im większa liczba pośredników sprzedaży, tym cena końcowa produktu jest wyższa. W związku z tym, jeżeli istnieje tylko taka możliwość, warto korzystać bezpośrednio z oferty producentów.

Jak zatem wybrać odpowiedniego producenta? Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych. Zapraszamy do lektury.

Minimalna liczba zamówienia

To, co najczęściej dyskwalifikuje z możliwości skorzystania z bezpośredniej oferty producentów, to liczba zamawianych sztuk. Większość producentów ogranicza się wyłącznie do realizacji zamówień hurtowych. Bardzo rzadko zdarza się, aby któryś z producentów umożliwiał zamówienia hurtowe od 100 sztuk, albo podejmował się zlecenia na jedną sztukę.

W tym przypadku, w zależności od planowanej wielkości zamówienia, warto w pierwszej kolejności o to zapytać, jeszcze przed składaniem oficjalnej prośby o wycenę.

Termin realizacji

Powszechną praktyką stosowaną przez producentów gadżetów reklamowych jest niechętne określanie dokładnego terminu dostawy zamówienia i branie za niego odpowiedzialności. Trend ten nasilił się w czasie epidemii koronawirusa. Większość producentów, ze względu na możliwość wystąpienia niedoborów kadrowych lub trudność w dostępie do materiałów, zastrzega sobie w umowach możliwość znacznego przekroczenia terminu, i to bez możliwości dochodzenia jakiegokolwiek odszkodowania za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia.

Warto więc decydować się na tych producentów, którzy gwarantują dotrzymanie terminu i jednocześnie są w stanie ponieść finansową odpowiedzialność za opóźnienie w realizacji zamówienia.

Stosowane materiały

„Tanio, nie znaczy dobrze”. Wie o tym każdy, kto chciał w przeszłości przyoszczędzić i w konsekwencji wydał dwa razy więcej niż powinien, bowiem taniość zwykle nie idzie w parze z jakością. W przypadku szytych gadżetów reklamowych, jak np. worki na plecy czy torby materiałowe, ogromne znaczenie ma materiał z którego zostaną wykonane. Tańszy materiał to automatycznie niższa gramatura, a to zaś przekłada się na niższą trwałość.

W przypadku otrzymania wyceny, warto sprawdzić, czy producent precyzyjnie wskazał materiał z którego zostanie wykonane zamówienie. Zwykle liczba sztuk, termin realizacji i użyty materiał stanowią trzy najważniejsze czynniki wpływające na finalną cenę produktu.

Polecany producent gadżetów reklamowych

Czy można wskazać producenta, do którego warto zwrócić się z prośbą o wycenę i w konsekwencji zlecić realizację gadżetów reklamowych? Tak, jednym z tych producentów gadżetów reklamowych, którzy:

  • realizują zamówienia od 1 sztuki (a hurtowe od 100 sztuk),
  • wskazują wiążący termin realizacji zamówienia oraz
  • rzetelnie określają użyty materiał i źródło jego pochodzenia,

jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO.

WSS PANATO to polska szwalnia specjalizująca się w produkcji personalizowanych toreb, worków, plecaków i akcesoriów reklamowych z nadrukiem. Istnieje na rynku producentów gadżetów reklamowych nieprzerwanie od 2012 roku, realizując zamówienia zarówno dla klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, organizacji trzeciego sektora oraz instytucji finansowanych ze środków publicznych, tak z Polski, jak i z zagranicy.

PANATO to również przedsiębiorstwo społeczne, tworzące miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami, jak również organizacja, która w swoim działaniu kieruje się ideą zero waste.

Z producentem gadżetów reklamowych PANATO można skontaktować się:

  • za pomocą telefonu: +48 604 223 167
  • wysyłając wiadomość na adres e-mail: zamowienia@panato.org
  • poprzez formularz kontaktowy na stronie: www: https://panato.org
  • osobiście: ul. Jedności Narodowej 68A, 50-258 Wrocław

Artykuł partnera

Polecane

Popularne

Serwisy

MCportal