Czym kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych?

Na polskim rynku reklamowym istnieje wielu oferentów gadżetów reklamowych. Są wśród nich zarówno producenci, jak i pośrednicy oraz dystrybutorzy. Im dłuższy łańcuch dostaw, czyli im większa liczba pośredników sprzedaży, tym cena końcowa produktu jest wyższa. W związku z tym, jeżeli istnieje tylko taka możliwość, warto korzystać bezpośrednio z oferty producentów.
Jak zatem wybrać odpowiedniego producenta? Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy wyborze producenta gadżetów reklamowych. Zapraszamy do lektury.
Minimalna liczba zamówienia
To, co najczęściej dyskwalifikuje z możliwości skorzystania z bezpośredniej oferty producentów, to liczba zamawianych sztuk. Większość producentów ogranicza się wyłącznie do realizacji zamówień hurtowych. Bardzo rzadko zdarza się, aby któryś z producentów umożliwiał zamówienia hurtowe od 100 sztuk, albo podejmował się zlecenia na jedną sztukę.
W tym przypadku, w zależności od planowanej wielkości zamówienia, warto w pierwszej kolejności o to zapytać, jeszcze przed składaniem oficjalnej prośby o wycenę.
Termin realizacji
Powszechną praktyką stosowaną przez producentów gadżetów reklamowych jest niechętne określanie dokładnego terminu dostawy zamówienia i branie za niego odpowiedzialności. Trend ten nasilił się w czasie epidemii koronawirusa. Większość producentów, ze względu na możliwość wystąpienia niedoborów kadrowych lub trudność w dostępie do materiałów, zastrzega sobie w umowach możliwość znacznego przekroczenia terminu, i to bez możliwości dochodzenia jakiegokolwiek odszkodowania za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia.
Warto więc decydować się na tych producentów, którzy gwarantują dotrzymanie terminu i jednocześnie są w stanie ponieść finansową odpowiedzialność za opóźnienie w realizacji zamówienia.
Stosowane materiały
„Tanio, nie znaczy dobrze”. Wie o tym każdy, kto chciał w przeszłości przyoszczędzić i w konsekwencji wydał dwa razy więcej niż powinien, bowiem taniość zwykle nie idzie w parze z jakością. W przypadku szytych gadżetów reklamowych, jak np. worki na plecy czy torby materiałowe, ogromne znaczenie ma materiał z którego zostaną wykonane. Tańszy materiał to automatycznie niższa gramatura, a to zaś przekłada się na niższą trwałość.
W przypadku otrzymania wyceny, warto sprawdzić, czy producent precyzyjnie wskazał materiał z którego zostanie wykonane zamówienie. Zwykle liczba sztuk, termin realizacji i użyty materiał stanowią trzy najważniejsze czynniki wpływające na finalną cenę produktu.
Polecany producent gadżetów reklamowych
Czy można wskazać producenta, do którego warto zwrócić się z prośbą o wycenę i w konsekwencji zlecić realizację gadżetów reklamowych? Tak, jednym z tych producentów gadżetów reklamowych, którzy:
- realizują zamówienia od 1 sztuki (a hurtowe od 100 sztuk),
- wskazują wiążący termin realizacji zamówienia oraz
- rzetelnie określają użyty materiał i źródło jego pochodzenia,
jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO.
WSS PANATO to polska szwalnia specjalizująca się w produkcji personalizowanych toreb, worków, plecaków i akcesoriów reklamowych z nadrukiem. Istnieje na rynku producentów gadżetów reklamowych nieprzerwanie od 2012 roku, realizując zamówienia zarówno dla klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, organizacji trzeciego sektora oraz instytucji finansowanych ze środków publicznych, tak z Polski, jak i z zagranicy.
PANATO to również przedsiębiorstwo społeczne, tworzące miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami, jak również organizacja, która w swoim działaniu kieruje się ideą zero waste.
Z producentem gadżetów reklamowych PANATO można skontaktować się:
- za pomocą telefonu: +48 604 223 167
- wysyłając wiadomość na adres e-mail: zamowienia@panato.org
- poprzez formularz kontaktowy na stronie: www: https://panato.org
- osobiście: ul. Jedności Narodowej 68A, 50-258 Wrocław
Artykuł partnera