Skuteczny sposób na promocję czyli synergia pozycjonowania i reklamy Google Ads
Dlaczego warto zainwestować w połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads?
Reklama Google Ads to gwarancja błyskawicznych efektów, natomiast pozycjonowanie jest opłacalnym przedsięwzięciem w dłuższej perspektywie czasowej. Trzeba pamiętać o tym, że wysokie pozycje reklam nie doprowadzą do tego, iż reklamodawca uzyska lepsze efekty w pozycjonowaniu, a nawet najlepsze pozycjonowanie stron nie zagwarantuje tak dobrych rezultatów, jak udana kampania Google Ads. Co w związku z tym? Warto postawić na synergię pozycjonowania (korzyści w organicznych wynikach wyszukiwania) oraz reklam Google Ads (ogrom zalet w płatnych wynikach wyszukiwania). Poskutkuje to zwiększeniem widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google oraz sieciach partnerskich, a także łatwiejszym pozyskaniem potencjalnych klientów i zdecydowanie większym zasobem danych.
Pozycjonowanie i kampanie Google Ads a poznanie preferencji użytkowników
Kampania reklamowa Google Ads pozwala na poznanie preferencji użytkowników, co przekłada się później na efektywniejsze pozycjonowanie stron internetowych. Jak to wygląda w praktyce?
- właściciele stron www dowiadują się, w jakiej lokalizacji znajdują się konwertujący użytkownicy,
- można się dowiedzieć jaki jest współczynnik odrzuceń przy poszczególnych reklamach i frazach kluczowych,
- można poszerzyć wiedzę na temat tego, z jakich urządzeń najczęściej korzystają użytkownicy.
Dzięki połączeniu pozycjonowania i kampanii Google Ads szybciej eliminuje się ewentualne problemy w prawidłowym działaniu strony internetowej czy też zyskuje się gwarancję tego, że witryna ma odpowiedni potencjał, aby na dłuższy czas zatrzymać odbiorców.
Artykuł sponsorowany