RSS

Serwis bram w Krakowie i okolicy

Serwis bram w Krakowie i okolicy Brama garażowa lub ogrodzeniowa nie otwiera się albo zatrzymuje…

Energetyka jądrowa w Polsce - plany,…

Nie jest tajemnicą, że planujemy mieć w Polsce energię jądrową - co ma stać…

What Is the Role of User…

User-friendly software today is considered a must for it to succeed. Combine it with…

Windykacja należności – jak Effepro pomaga…

Windykacja należności to czynność, która prędzej czy później jest do wykonania przez przedsiębiorcę, a…

«
»

Skuteczny sposób na promocję czyli synergia pozycjonowania i reklamy Google Ads

  • Napisany przez:
Czy jednoczesne prowadzenie kampanii SEO w zakresie pozycjonowania stron internetowych oraz reklam Google Ads ma sens? Oczywiście, że tak! Warto pochylić się nad podstawowymi zaletami połączenia obu wspomnianych wyżej kanałów reklamowych, aby mieć pełną świadomość tego, jak wielkie korzyści można z tego wyciągnąć przy prowadzeniu własnej strony internetowej.

Dlaczego warto zainwestować w połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads?

Reklama Google Ads to gwarancja błyskawicznych efektów, natomiast pozycjonowanie jest opłacalnym przedsięwzięciem w dłuższej perspektywie czasowej. Trzeba pamiętać o tym, że wysokie pozycje reklam nie doprowadzą do tego, iż reklamodawca uzyska lepsze efekty w pozycjonowaniu, a nawet najlepsze pozycjonowanie stron nie zagwarantuje tak dobrych rezultatów, jak udana kampania Google Ads. Co w związku z tym? Warto postawić na synergię pozycjonowania (korzyści w organicznych wynikach wyszukiwania) oraz reklam Google Ads (ogrom zalet w płatnych wynikach wyszukiwania). Poskutkuje to zwiększeniem widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google oraz sieciach partnerskich, a także łatwiejszym pozyskaniem potencjalnych klientów i zdecydowanie większym zasobem danych.

Pozycjonowanie i kampanie Google Ads a poznanie preferencji użytkowników

Kampania reklamowa Google Ads pozwala na poznanie preferencji użytkowników, co przekłada się później na efektywniejsze pozycjonowanie stron internetowych. Jak to wygląda w praktyce?

  • właściciele stron www dowiadują się, w jakiej lokalizacji znajdują się konwertujący użytkownicy,
  • można się dowiedzieć jaki jest współczynnik odrzuceń przy poszczególnych reklamach i frazach kluczowych,
  • można poszerzyć wiedzę na temat tego, z jakich urządzeń najczęściej korzystają użytkownicy.

Dzięki połączeniu pozycjonowania i kampanii Google Ads szybciej eliminuje się ewentualne problemy w prawidłowym działaniu strony internetowej czy też zyskuje się gwarancję tego, że witryna ma odpowiedni potencjał, aby na dłuższy czas zatrzymać odbiorców.

Artykuł sponsorowany

Polecane

Popularne

Serwisy

MCportal