RSS

Rowery miejskie Warszawa: Praktyczny i ekologiczny…

Warszawa, stolica Polski, oferuje swoim mieszkańcom i turystom wygodny i ekologiczny sposób poruszania się…

Co warto wiedzieć o ugodach frankowych?

Problemy z kredytem we frankach ciągną się od lat. Nieuczciwe i bardzo krzywdzące dla…

Petsitters - zawsze zaopiekujemy się zwierzakiem…

Wielokrotnie zastanawiałeś się, komu powierzyć kota lub psa, jeśli musisz dokądś wyjechać. Nie jest…

Kolczyki dla dziewczynki ze złota lub…

Kolczyki to jeden z najpopularniejszych dodatków, którym ozdabiamy swoje ciało. Są one jednak nie…

«
»

Skuteczny sposób na promocję czyli synergia pozycjonowania i reklamy Google Ads

  • Napisany przez:
Czy jednoczesne prowadzenie kampanii SEO w zakresie pozycjonowania stron internetowych oraz reklam Google Ads ma sens? Oczywiście, że tak! Warto pochylić się nad podstawowymi zaletami połączenia obu wspomnianych wyżej kanałów reklamowych, aby mieć pełną świadomość tego, jak wielkie korzyści można z tego wyciągnąć przy prowadzeniu własnej strony internetowej.

Dlaczego warto zainwestować w połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads?

Reklama Google Ads to gwarancja błyskawicznych efektów, natomiast pozycjonowanie jest opłacalnym przedsięwzięciem w dłuższej perspektywie czasowej. Trzeba pamiętać o tym, że wysokie pozycje reklam nie doprowadzą do tego, iż reklamodawca uzyska lepsze efekty w pozycjonowaniu, a nawet najlepsze pozycjonowanie stron nie zagwarantuje tak dobrych rezultatów, jak udana kampania Google Ads. Co w związku z tym? Warto postawić na synergię pozycjonowania (korzyści w organicznych wynikach wyszukiwania) oraz reklam Google Ads (ogrom zalet w płatnych wynikach wyszukiwania). Poskutkuje to zwiększeniem widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google oraz sieciach partnerskich, a także łatwiejszym pozyskaniem potencjalnych klientów i zdecydowanie większym zasobem danych.

Pozycjonowanie i kampanie Google Ads a poznanie preferencji użytkowników

Kampania reklamowa Google Ads pozwala na poznanie preferencji użytkowników, co przekłada się później na efektywniejsze pozycjonowanie stron internetowych. Jak to wygląda w praktyce?

  • właściciele stron www dowiadują się, w jakiej lokalizacji znajdują się konwertujący użytkownicy,
  • można się dowiedzieć jaki jest współczynnik odrzuceń przy poszczególnych reklamach i frazach kluczowych,
  • można poszerzyć wiedzę na temat tego, z jakich urządzeń najczęściej korzystają użytkownicy.

Dzięki połączeniu pozycjonowania i kampanii Google Ads szybciej eliminuje się ewentualne problemy w prawidłowym działaniu strony internetowej czy też zyskuje się gwarancję tego, że witryna ma odpowiedni potencjał, aby na dłuższy czas zatrzymać odbiorców.

Artykuł sponsorowany

Polecane

Popularne

Serwisy

MCportal